叁、水

是咕咕的拖延患者
不定时更新,一般挖了坑看心情填

是stay啊!超级超级喜欢他们😍
最近粉上了Xdinary Heroes,小英雄🤤最近近近被天使迷亖了,现在逐步成为不锈钢克拉💍🥺

 I offer you the loyalty of a man who has never been loyal

我给你一个从未有过信仰人的忠诚


I offer you a memory of a yellow rose seen at sunset,years before you were born

我给你,早在你出生前多年的一个傍晚看到的一朵黄玫瑰的记忆


I can give you my longline,my darkness,the huger of my heart;I am trying to bribe you with uncertainty,with danger,with defeat

我给你,我的寂寞、我的黑暗、我心的饥渴;我试图用精油、危险来打动你


  ——《What can I hold you with 》

          博尔赫斯


—————————————————


笔:百乐Juice-Gold(0.5)

纸:(我自己随便买的黑sai的本子)


—————————————————

原谅我写歪了的字

以及,不会拍照,只能拿滤镜来凑合(dbq😢



评论

热度(4)